Doprava a platba

1. Osobní vyzvednutí

Zboží je třeba vyzvednout do 5 pracovních dní. Tato doba začíná plynout následující pracovní den od obdržení potvrzující zprávy e-mailem
nebo SMS, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Osobní odběr je vždy ZDARMA.
Po uplynutí těchto 5 pracovních dní je zboží uvolněno do volného prodeje a není možné si ho rezervovat. Než bude toto zboží svezeno zpět na sklad, lze si ho koupit ve volném prodeji i bez objednávky, avšak pouze za aktuální cenu dle nabídky daného obchodu.

 

2. Zásilková služba PPL

U přepravní služby PPL je nezbytné zkontrolovat obsah zásilky před řidičem. Prosím důkladně prohlédněte nejen neporušenost obalu, ale i nepoškozenost zboží uvnitř.

 

Výběr způsobu platby

Prodávající akceptuje následující platební podmínky:

a. platba v hotovosti při nákupu,
b. platba předem bankovním převodem,
c. na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce – kupující hradí navíc dobírku ve výši 160Kč)

Podklady pro platbu vám budou zaslána automaticky na e-mail. Jakmile bude platba připsána na náš účet a požadované zboží na skladě, objednávka se expeduje. Předpokládaný termín doručení může být ovlivněn připsáním částky na náš účet. Pokud nastane situace, že je zboží vyprodáno, celou částku vám vrátíme zpět na účet.
Bankovní spojení: 2800684112/2010 FIO banka

 

Dodací podmínky, doprava

Nejpozději další den po odeslání objednávky (nejedná-li se o den volna) se s Vámi telefonicky spojíme na zadané číslo a budeme Vás informovat, zda je zboží skladem, ověříme zadané údaje a dohodneme možný termín dodání, který Vám vyhovuje. Nepřevezmete-li si zboží a bude nám dopravcem vráceno, v takovém případě se má za to, že došlo k odstoupení od kupní smlouvy a bude Vám vrácena uhrazená částka ponížená o cenu marně realizované dopravy a 10% zbytku, který si prodávající ponechá ve smyslu § 1809 jako závdavek  za zrušení smlouvy bez uvedení důvodu. Není-li závdavek dán, sjednává se, že kupující prodávajícímu uhradí 10% z kupní ceny zboží jako náhradu za zrušení smlouvy bez uvedení důvodu.

K rozvozu zboží používáme sběrnou službu PPL.

Cena dopravy je 139 Kč pro celou ČR.
Při objednávce nad 2 999,- Kč doprava pro celou ČR ZDARMA.
U mimořádných akcí se může doprava kalkulovat individuálně. O její ceně je zákazník vždy informován ještě před realizací, či potvrzením objednávky.
 

Doprava zboží

Zákazník má vždy povinnost si zkontrolovat zda je obal i výrobek neporušený. Je-li obal porušen, sepište přímo při převzetí zápis s dopravcem, pozdější uplatnění vad způsobených dopravou není možné. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná. Děkujeme za pochopení.

 

Jak postupovat když…

1...je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte a s dopravcem sepište záznam, případně pořiďte fotografii poškození.

V případě, že jste již zásilku převzali, obal není poničen, ale zboží jeví známky mechanického poškození, doporučujeme co nejrychleji kontaktovat linku přepravce, který vám zboží přivezl. Číslo na tuto linku naleznete vždy na stránkách přepravní společnosti, ta odveze zboží zpět k nám a my vám vrátíme peníze na Váš účet nebo zašleme nové, bezvadné zboží.

Doporučujeme nahlásit poškození zboží přepravní společnosti neprodleně v den převzetí . Na pozdější nahlášení poškození nebude brán zřetel a výměna či vrácení zboží po uplynutí této doby již nebude možná.

2...zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

V tomto případě nás prosím kontaktujte, individuálně vám pomůžeme.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.       Další informace